mandag den 29. august 2011

Chokolade æske



En af mine venner rejser idag helt til Jylland for at starte et nyt liv med nyt job osv og jeg var lige forbi med denne æske chokolade idag for at sige et sidste - på gensyn- og held og lykke med det hele... Det er en æske bogø chokolade jeg har deccoreret med mønsterpapir jeg har slebet lidt for at det kan se lidt gammelt ud. Banneret er et af mine nye stempler, det er svært at se men det har prikket mønster og er virkelig sødt ;)


Er det også blevet efterårsvejr hos jer andre idag? Jeg stod op til regn og blæst idag så nu det vejr til at hygge under dynen med starinlys, te og tv eller en god bog igen ;)


3 kommentarer:

  1. Hvor er det sødt af dig at betænke din ven med chokolade og æsken er blevet rigtig fin

    SvarSlet
  2. En kjempefin eske, og en omtenksom gave. Heldig er din venn, som får sjokolade av deg.....Vil du ha adressen min, så vet du hvor sjokoladen skal neste gang ( hihihi)

    SvarSlet
  3. Du er da så betænksom, det er altid en fornøjelse at besøge din blog ;-) Man bliver
    så dejlig positiv. God weekend

    SvarSlet