torsdag den 10. november 2011

Jule tags med embossing

Jeg købte dette søde Donna ugle stempel hos Scrapper, til SAM og jeg er helt vild med det.. Det bare en sååå kær ugle tiihi... Baggrundsstemplet fandt jeg også til SAM husker ikke hvor, men nøj hvor er jeg glad for det..!! Jeg har leget lidt med embossing, vil gerne blive mere tryg ved det, så nu har jeg prøvet lidt forskelligt idag.. Sneen er lidt glimmer købt i kvickly forleden..

Anette sad en dag og afprøvede det at stemple på kork "papir" og det blev så sødt, så jeg måtte selv til SAM købe mig nogle ark hos Picturingtheworld.. Den søde tynde twine snor er fra Kreativefornemmelser jeg også er bleve helt vild med, blev forelsket i det på kort der stod fremme ved deres bod på SAM...

Fandt dette søde Juletræ´s stempel på byttebordet til SAM, og det da bare fint ikk ..? Jeg har brugt de der accent sorte og hvide "dråber der er i samme serie som glossy accent.. De bliver bare så perfekte smukke runde.. Snorene øverst er faktisk en hvid/sort snor fra TIGER butikken jeg har farvet med sværte så den passer til kortene.. Det fungerede meget godt tihi.. Sneen på den ene tags er lavet med sådan en embossing snow pen, det giver en ret fed effekt at det vokser lidt ud af .....

Nogle gange mislykkeds forsøg også og det her er et af dem.. Jeg havde brugt Distress ink til ar farve baggrunden med og da jeg så kom embossing pulver på efter at have stemplet, ja så satte det sig altså en del steder.. Så det blev ikke så fint igen.. Men det jo hvad der kan ske når man øver sig tihii :)

Jeg købte 4 forskellige små rør embossing pulver hos Love2scrap til SAM og her er de to af dem brugt på et julekugle stempel jeg købte hos Dreampapers til SAM.... Baggrunde er farvet med Distress ink, som jeg jo lærte til SAM.. Det ser så godt ud med en forskellig farvet baggrund...

Jeg fik besøg af min venind Heidi idag, vi skulle lave kort sammen og nu der kører en tråd på Scrapsisters om at brede sig når man scrapper, vil jeg da lige vise her at det gør vi bestemt også.. Over alt tihii... Vi kunne dårligt nok være derinde til sidst ;) Men inden jeg gik ud fra værelset til aften her var der næsten helt ryddeligt igen ;)


Tak fordi i havde lyst til at kikke med... Og endnu engang tak for alle jeres søde kommentare de betyder rigtig meget for mig...

11 kommentarer:

  1. Nu overgår du da dig selv. Sikke flotte, sikke mange, sikke smukke tags. Jeg kan ikke fremhæve nogen frem for andre, for de er søde allesammen.
    Og rodet kender vi jo....Jeg må også ofte flytte ind i stuen, fordi jeg ikke kan være inde ved mig selv for rod....

    SvarSlet
  2. awww hvor er du krea og jeg må sige som aka :
    Sikke flotte, sikke mange, sikke smukke tags.
    De er da bare så søde og det tag du siger er mislykkes er da ikke mislykkes alt skal ikke være SNOR LIGE. super super

    SvarSlet
  3. Sikke nogle fine tags - jeg har købt en lille posedims der fjerner statisk elektricitet inden man embosser - det gør man får færre hvide prikker der farer vild på kortet.

    Roder og breder sig - vissevasse - jeg kan da både se gulvplads og en anelse skrivebord - kom her min ven - SÅ skal du se kreativt rod =0) Men OK - OSH fylder jo også en del til tider og så arbejder jeg nærmest stående ovenpå en bunke.

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine. Jeg blir nødt til at lade mig inspirere af de søde tags. Fik selv det der søde rensdyr stempel med hjem i Lørdags ;-)

    Og det ser da hyggeligt med at det rod ;-)

    SvarSlet
  5. Jeg vil sige som alle de andre, det er nogle flotte tags du har lavet, og det med rod kender vi vist alle til, her vokser rodet i højden når bordpladen er dækket, og til sidst kan jeg hverken finde det ene eller det andet.v.h. morkaren.

    SvarSlet
  6. Øj, hvor er det nogle fine tags, du har lavet. Jeg er helt enig med de andre, der er da ikke meget rod ;0)det kan blive meget værre.

    SvarSlet
  7. Sikke nogle flotte tags, man kan godt se at din stil er forandret, i den tid du har scrappet. Meget mere sikker i din måde at sætte tingene sammen på
    KH Lonnie

    SvarSlet
  8. Dejlige tags med søde motiver .. og rod? jamen, det er da bare kreativt hygge, ikke?

    Knus Jytte

    SvarSlet
  9. Så fine tags du har lavet. : ) altid sjovt at afprøve nye ting. Den lille pose som Charlie taler om har jeg også, det virker super : )

    Ang dit spørgsmål på min blog stempelsætte er købt hos Kreative fornemmelser og et et Die-namics sæt med die og Stempler, fra My favorit tings : )

    SvarSlet
  10. Wauw, et lækkert scrap værelse! Jeg roder ligeså meget, men det er i stuen ; (
    Og hold da op en masse lækre tags!!!!!
    Svar på dit spørgsmål:
    Jeg har først embosset hvidt på akvarel papir, derpå har jeg kørt distressink puden direkte over i forskellige farver og derefter sprayet med vand, så det blender flot sammen. Til sidst har jeg tørret over med en babywipe, så jeg fjernede evt. rester af ink på embossingen ; )
    God weekend

    SvarSlet
  11. Rigtig søde Tags. Lækkert scrapværelse du har.

    SvarSlet