fredag den 24. februar 2012

Tebreve "taske"...


Jeg havde en hyggelig torsdag med besøg af Anette som kom og hyggede og scrappede...
Hun havde lavet sådan en fin te"taske" her og lærte mig at lave den.. og jeg er VILD med idéen... Synes den er så sød og en fantastisk værtindegave... Enten med tebreve eller After eight ( hvis man lige laver lommerne lidt mindre)

Papiret er noget lækkert kraftigt papir jeg fik i en lykkepose i Panduro og er vild med det..
Nu har jeg også kun rester tilbage af det tror jeg desværre....

12 kommentarer:

  1. KÆre Jean .. lækker taske .. har du en TUT eller noget ? KNus Hanne

    SvarSlet
  2. ja virkelig flot taske og jeg vil også rigtig gerne have en tut

    SvarSlet
  3. Den er bare sød - sådan en må jeg også lave! Kh. Anja

    SvarSlet
  4. Ej en lækker taske. Ville også gerne have en tur. :-)

    SvarSlet
  5. Sikke en fin lille taske - det er en rigtig god idé og en tut ville være velkommen.

    SvarSlet
  6. Ja jeg stemmer i med en TUT!!!

    SvarSlet
  7. Også miig, for den er jo meget lækker =D

    SvarSlet
  8. Ih, hvor er den fin.
    Jeg stemmer også for, at du er så rar at vise en tut eller et link. Be' om. Tak.

    SvarSlet
  9. Øhmmm jo da...
    Det var jo Anette der lærte mig at lave den, men hun har ingen TUT på sin blog, så jeg vil da lige gå igang med en ny og forsøge at lave en TUT samtidig..
    Håber det lykkeds at lave en der er til at forstå tihihi...

    Tak for alle jeres søde kommentare til den, det varmer :)

    SvarSlet
  10. Så har jeg fået lavet jer en TUT på den, nu i så sødt spurgte tihihi.. Den ligger her:

    http://hyggekager.blogspot.com/2012/02/tut-te-brev-s-taske.html

    SvarSlet
  11. HOLD SÅ K..., hvor er den super flot, waw:)

    SvarSlet