fredag den 16. marts 2012

God bedring kort


Nogle gange får man desværre brug for et "god bedring" kort og det har vi nu til vores familie medlem jeg har skrevet om tidligere...
Det går ikke så godt desværre og dette kort er til ham og hans mor som er hos ham næsten hele tiden selvom han ikk er vågen...

Stemplet er det Fizzy Moon stempel jeg købte til SAM, det jeg meget glad for... Det farvelagt med promarkers og så teksten skrevet med den smarte stempel ting hvor jeg selv kan skrive en tekst...
Indeni er stemplet med smukt La blanche stempel fra Love2scrap...
På twine snoren fra Kreativefornemmelser har jeg sat en stjernenål fordi jeg synes han fortjener en stjerne til at sende ham en masse positive tanker...

Nu vil jeg hygge lidt videre i det kreative hjørne..
Kevin vil hjem at spille wii hos sin Bedste og Onklerne, så han kommer
kun lige hjem fra skole for at pakke og afsted igen..
Så kan man godt mærke at han er blevet en stor uafhængig dreng når
han lige pludselig vil afsted på weekend 2 uger i træk og ikke har så meget
behov for at hænge hjemme og nusse og hygge med mor og far..
Det lidt mærkeligt... Men også sundt for ham at få lov at blive selvstændig jo....

Håber i alle får en dejlig weekend med hygge og godt solskinsvejr :)

4 kommentarer:

  1. Hej søde hvor er du dog produktiv for tiden.
    kortet er både en smuk tanke og et dejligt kort det er meget simpelt og delikat, passer meget fint til en mand. Bamsestemplet er super til et god bedring kort. ha en dejlig weekend

    SvarSlet
  2. Et rigtig dejligt kort.....
    og ja, lige pludselig blir' ens børn store, og det er jo i sidste ende et klap på skulderen til dig at han er selvstændig - nyd lidt tid for dig selv, og vær stolt af din dreng og af hans mor :o)

    SvarSlet
  3. Flot kort, men en sørgelig anledning.
    Det er altid svært når børnene "pludselig" er store. Men heldigvis er det jo vejen frem =D

    SvarSlet
  4. Dejligt kort - du har jo rigtig meget dejlig scraptid, nu sønnike er blevet så stor, at han gerne vil på weekend uden jer :-)
    God weekend.

    SvarSlet