søndag den 8. april 2012

Opskift bog & Alutape album

Min søster eksperimentere også med retter selv og nu synes jeg hun skulle have denne her i fødselsdagsgave så hun kan skrive de retter ned der bliver gode så de kan huskes :) Bogen er en kedelig opskriftbog der er købt og som jeg så har skilt ad og selv dekoreret også indeni hvor den var i kedelige farver.. Min søster er MEGET vildt med pink og lilla lige som mig.. Rigtige tøsefarver... Så jeg nød at kunne gå helt tøseamok :)
Bogen blev modtaget rigtig godt.. Min søster blev meget glad....


Min søster fik scrappet dette albums for og bagside mens hun har været her.. Hun ville gerne lærer teknikken med alutape og da hun ikke laver kort blev det til dette album som var fra Scrap`N´dream der lå i poserne på bordet :)
Synes hun klarede det ret godt.. Er liiidt misundelig på det lækre album...

Får i andre også leget med metaltape mm..??
Synes der kan laves mange lækre ting..
Jeg overvejer at lave en ramme med det næste
gang jeg føler for at lege og grisse tihihi....

Håber i alle har haft en dejlig påske og nyder den sidste påskedag mandag :)

4 kommentarer:

  1. Hvor er den flot. Jeg tror altså også, at jeg fik skrevet flere opskrifter ned, hvis jeg havde sådan en fin bog at hygge mig med, og ikke bare en kinabog :)

    SvarSlet
  2. Hvor er den flot - må da vist selv på udkig efter sådan en opskriftbog.

    SvarSlet
  3. Hvor har du lavet en skøn "opskriftbog" til din søster, jeg forstår godt hun blev glad, jeg elsker også de total tøsefarver. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. ihh en dejlig opskriftbog, ælsker de pinke farver og de søde blomster

    SvarSlet