mandag den 27. august 2012

Scrapmaraton & kort












Lørdag var jeg til Scrapmaraton hos Love2scrap sammen med en flok skønne scrapdamer :)
Havde dejligt selskab frem og tilbage af Mette H :)
Vi kom kl 10 og da kl var 22 synes man jo slet ikke der var gået 12 timer og det var slut...!!
Det var super hyggeligt, stille og roligt og ikke larm eller noget..
og super lækkert man liiige kunne shoppe de matrialer man havde lyst til at bruge eller blev
inspireret til at bruge hjemme...
Jeg fik købt ind til et mini album for jeg blev ret vild efter det med alle de skønne album der
var at se på og Mettes lækre mini albums..!!
Dog brugte jeg kun de penge jeg havde med så var nu ret stolt tihihi :) Dankortet kom slet ikke frem :)

Jeg havde lavet kort baser hjemmefra så jeg sad bare og fandt på nogle ideér til at pynte
kortene med og fik lavet denne portion kort...

Igår sov jeg hele dagen væk pga smerter og hovedpine og træthed efter oplevelsen, men det
koster bare på energien at være afsted og kevin var alligevel hos min mor så jeg skulle ikke
have det dårligt over at sove dagen væk :) Det dejligt med en god mor :)

Jeg kan kun varmt anbefale andre at tage afsted hvis i ikke har været det :)
- men husk de 99.- det koster at deltage er ingen ting imod de penge man ender
med at shoppe for med alle de lækre fristelser ;) Så husk den store pengepung tihihi :)

Håber i alle får en dejlig start på en ny uge :)

26 kommentarer:

  1. Hold da helt op nogle fantastiske kort du har lavet og hvor ser det hyggeligt ud. Forstår godt du måtte rive dagen ud i går, dejligt at du havde mulighed for det. Det må være fantastisk at have sådan en mor, dejligt for dig:)
    Tusind tak for tilbudet om hjælp, hvis cameoen driller, jeg takke ja og skriver, hvis jeg køre fast i noget:)

    Knus

    SvarSlet
  2. Hej Jean,
    Vi sad overfor hinanden i lørdags - tak for hyggeligt selskab:o)
    Fik ikke set alle kortene du lavede i lørdags - og ikke komplimenteret dig for dem. De er super søde så jeg er blevet fast læser af din blog og kan helt sikkert finde nogle gode ideer næste gang jeg skal lave kort.
    Hilsen Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihhh selv tak for skønt selskab Heidi :)
      Blev helt ærgelig over jeg slet ikke fik spurgt efter om du havde blog så jeg kunne følge dig :)
      Tak for lån af skabelon til boxene.. Glæder mig til at lave dem..
      Håber du viser dine frem når du har holdt barnedåb :)

      Slet
  3. Super flotte kort. Dejligt at du havde en god dag til scrapmaraton.

    SvarSlet
  4. Hold op. hvor der de søde, de kort du har lavet! Jeg er vild med de ballonner - er det en die eller stempel, der er skåret ud??

    SvarSlet
    Svar
    1. De luft ballonner er et stempel fra Picturingtheworld, fra Unity stamp
      http://www.picturingtheworld.dk/absolutely-priceless-itty-bitty-unity-stamp-company-p-716.html

      Slet
    2. tak, så er det endnu mere til min ønskeliste!

      Slet
  5. ja, rigtig fine kort.
    og mange tak for hjælpen - jeg er kommet godt igang med albummet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen velbekommen :)
      Dejligt du kommet igang med det :)

      Slet
  6. Supper flotte kort du har lavet.

    SvarSlet
  7. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  8. Flotte kort. Det er dejligt, at det blev en god dag, i love2scrap

    SvarSlet
  9. Det lyder som en dejlig dag.....en RIGTIG dejlig dag.
    Og sikke flittig du har været. Det er nogle søde kort - især den med hus og skyer og cykel.
    Jeg havde godt nok ikke råd til at opholde mig i den butik i 12 timer....Når jeg tænker på, hvad jeg kan nå at bruge på 1 time....haha.
    Jeg var i Billund til scrap samme dag, og det er utroligt så træt man kan blive....af at snakke, shoppe og grine...og lime 4 kort sammen, som var klar hjemmefra.
    God dag herfra.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihihi nej det var også ret hårdt :)
      Men havde penge med i min scrap pung jeg kunne bruge og ikke flere :)

      Slet
  10. Hold da op, hvor har du da været flittig!!! Jeg har en grænse på 4-5 kort på en dag - så "orker" min kreativitet ikke mere :)

    Lyder til i har haft en hyggelig dag/aften :)

    SvarSlet
  11. Hej sikke produktiv du har været. Der er mange søde kort. Min favorit er dem med luftballonerne.

    SvarSlet
  12. Hej sikke produktiv du har været. Der er mange søde kort. Min favorit er dem med luftballonerne.

    SvarSlet
  13. Hvor fik du lavet mange og flotte kort! Jeg kan slet ikke koncentrere mig med sådan en butik og snakkende damer omkring mig ; )

    SvarSlet
  14. Du har fået lavet lækre ting. De er rigtig fine. :)
    Og man kan se, at du har hygget dig. :)

    SvarSlet
  15. Fantastisk du havde en dejlig dag :) jeg er helt vild med det øverste kort:) er teksten et stempel?

    Fortsat rigtig god aften.

    SvarSlet
  16. Hej du har spurgt på min blog ang pige sko hvordan jeg har lavet dem. jeg har en skabelon, som jeg desvære ikke husker hvor fra. den kan jeg sende til dig hvis du har lyst. skriv til mig på sannekreativ@hotmail.com

    SvarSlet
  17. waue super skønne kort,vild med..ja dem alle...

    SvarSlet
  18. Hold da op det er nogle skønne kort du har lavet.. det lyder til at have været rigtig hyggeligt, en skam der er så langt til Roskilde :-)

    SvarSlet
  19. Hvor er de fine og dejligt I har hygget - jeg var til familie tam tam og vejfest og det var også hyggeligt - men tænkte på jer og arrangementet fordi jeg VED hvor hyggeligt det er. =0)

    SvarSlet
  20. Wow sikke en masse skønne kort!! Hvor er de flotte, alle på deres egen måde :-(

    SvarSlet
  21. Hov altså! Det skulle jo være en glad smiley!! :-))) Jeg mødte helt sikker op til scrap hygge af enhver slags hvis jeg boede i nærheden af Love2scrap!! Skønne butik ;-)

    SvarSlet