søndag den 23. juni 2013

Home Decor- Positive Rammer...




I "kampen" ud af depressionen og til en hverdag med positivitet, har jeg fået lavet disse tre rammer i dag.. De skal stå rundt i mit hjem og minde mig om en masse gode ting, og farver gør en glad så derfor er alle ord i farver...
Jeg fik inspirationen til det da jeg Google positive citater i dag, så kom der en masse frem og der var nogle med mange ord på så det fik jeg lyst til at lave i rammer med forskellige stickers , i stedet for bare at printe det ud...

Glæder mig til at gå og nyde dem hver dag :)

Rigtig god søndag og Sankt. Hans aften :)
Pas nu godt på dyrene hvis i har bål derhjemme, og på jer selv hvor end i måske
nyder hyggen i aften...

9 kommentarer:

  1. Hvor er det bare en god idé, rammerne er super flotte

    SvarSlet
  2. Hvor er det nogle søde rammer i flotte farver.
    Rigtig god Sankt Hans.

    SvarSlet
  3. Super god ide, og rigtig søde rammer, du har fået lavet her.
    God St.Hans aften alle sammen.

    SvarSlet
  4. Rigtig god ide.
    God Sankt Hans aften til dig og dine.

    SvarSlet
  5. Super flotte rammer og de farver bliver man da bare glad af ;O)

    SvarSlet
  6. Hvor er de flotte og sikke en fin ide.
    Du er altså bare SÅ kreativ.

    SvarSlet
  7. Hvor er de bare super flotte, der er en god ide

    SvarSlet
  8. Sød idé og friske farver.
    God dag :-)

    SvarSlet